Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

do kasy suma: 0,00 zł

search icon

Wersje językowe
Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
S
kładając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami. Uprasza się klientów o dołączenie do przesyłki dowolnego dowodu zakupu produktu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
PARTNER TELE.COM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Sołtysowska 22

31-589 Kraków

Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

PARTNER TELE.COM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
ul. Sołtysowska 22

31-589 Kraków

 

 


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium